El meu millor amic

viernes, 18 de abril de 2008


Ets tu
La meva felicitat,
La meva realitat.


Ets tu
Qui em fa somriure
Moment rere moment.


Ets tu
Qui m’ajuda en tot el que tinc
I qui ho dona tot per mi.


Ets tu
Qui escolta els meus problemes
I intenta animar-me.


Ets tu
A qui li vull dedicar
Totes aquestes paraules.


Ets tu
El millor que tinc,
El meu millor amic.

Ets tu
Qui comparteix amb mi
Moments de la vida.

Ets únicament tu,
Només a tu,
A qui vull agrair-li
Tot el que fa per mi;
Ja que així em fa feliç.



(Aquest poema el vaig fer jo a tercer de la ESO, pel concurs de Sant Jordi. T'estimo Alberto!)

4 comentarios:

Rueda dijo...

UeNAs sara :D
o sareta como prefieras x'P
mm
lo mio no son los
comentarios ;(
pro wenu...
Pos na k me leio to lo de tu blog
i as nacio cn arte :D
=) maces los mios x'P
solo eso
MuaCksSsS!

RoCiO][. . . . . * dijo...

Saraaa!!
mencanta tiaa
es chulisim en seriu:)
un petonet detective jeje:P

t'astimuuu massa.

Beceberto dijo...

Holas ^^

Pues nada que me pasaba y vi esto :O

Y dije, que menos que un comentario para mi mejor amiga :P

Pues eso, que te quiero mas que a nadie, y lo sabes ^^

Salu2

Unknown dijo...

Sara,buscava un text o poema per poder-li enviar el meu millor amic, i buscant , buscant he trobat el teu poema, només dir-te que m'ha encantat! M'has donat idees per poder fer el seu text, haviam com em sortirà, jeje!
Vaig una miqueta tard...perquè això és de l'abril del 2008, que per cert, jo tmbe estava fent 3er d'ESO! :):)
Peró més tard que mai , no diuen!?
Doncs dir-te que:
Felicitats!
Vagi bè!